mandag 9. desember 2013

Litt julerier


Her i mitt lille hjem begynner det så smått å snike seg inn litt pynt til julen som nærmer 
seg med storm-skritt (tok dere den?) :P 

Disse fine papirballene så jeg først inne hos alltid inspirerende Kaspara//Kasparas regnbue, som for øvrig har en fin DIY på disse inne på bloggen sin. Gamle, gulnede boksider får nytt liv som julepynt. Heng dem opp i vinduet, på juletreet, legg dem på et fat. Jeg tror jeg vil gjøre det hele! 


  ♥    ♥    ♥

Når det kommer til julepynt er jeg glad i å variere litt fra år til år, litt etter humør, men kanskje også fordi jeg liker så mye forskjellige ting? I år føler jeg for en litt mer kitchet stil enn tidligere, og forleden dag fant jeg blant annet denne fine hesten hos Søstrene Grene. Er litt forelsket, jeg! De fine Arne Jacobsen Designletters kjøpte jeg av Mette//Kirkesjov da Designkartellet hadde stand på Roskilde julemarked forrige helg.
 

Gøy å blande litt, bare man liker tingene som skal pynte rundt omkring i hjemmet i denne mørke, koselige tiden.

Hva slags farger og pynt vil prege din jul i år? 

Ønsker deg en deilig ny uke!


 
 

 

 




9 kommentarer:

  1. så smuk julepynt du har :)
    Min julefarve i år er RØD, som i rød med prikker. Jeg har ellers samlet julepynt i nogle år, så jeg kunne pynte op i hvidt, men i år havde jeg bare lyst til masser af rødt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har set din røde julepynt, med prikker, og det er jo bare rigtig smukt, synes jeg ♥ Og det til trods for at jeg ikke selv er så rød rundt juletider.. Ser for mig at jeg lige pludselig, en vakker dag, også får lyst til at holde en rød jul ;-) Men i år, så bliver den altså lidt mere kitchet her : )

      Kan du have en skøn resten af ugen, kære Lene ♥

      Knus fra Marthe

      Slett
  2. Svar
    1. Dejligt at du synes om det, Karen Elisabeth : )
      Tak for at du kigger forbi, både her og på IG, det er værdsat! : )

      Håber du og dine har en skøn uge!

      Knus fra Marthe

      Slett
  3. Svar
    1. Hvor er jeg glad for at du kan lide det, Gitte : )
      Jeg har netop været inde på din blog, og sikke en masser af skønne ting og sager du laver! Glæder mig til at kigge med hos dig i tiden fremover : )

      Rigtig god uge videre til dig.

      Knus fra Marthe

      Slett
  4. Hei Marthe
    Så fin papirball og ekstra flott ble det med kuler øverst! Alt du gjør ser så solid og gjennomført ut. Takk for søte ord nok en gang, kjære deg!
    Deilig og pusle inne med snø på utsiden. Ha en fin kveld, Marthe!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg synes du lager så mye fint i papir, kjære Kaspara! Elsker selv å pusle med slike ting, vet du, og er så glad for all god inspirasjon fra deg. Deilig å høre at du liker ting jeg lager også, det gjør meg veldig glad å høre! Tusen takk! ♥

      Ja, nå har vi hatt et par fine, hvite snødager her i byen vår, og jeg håper det kommer mer hvit snø innen jul. Slik det er nå, er det bare farlig glatt og kjedelig, både til fots og i bil..! Da er det jammen godt det er tiden for inne-syslerier av forskjellige slags, ja.

      Ha en flott uke videre!

      Klem fra Marthe

      Slett
  5. Tusinde tak for din søde hilsen, Sabrina : ) Det er så hyggeligt at du også kigger med hos mig inde på Instagram, som jeg nu bruger i større grad, end tid her på bloggen pt.

    Håber du havde en skøn julefejring i går, og nyder mellemjulen : )

    Knus fra Marthe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...